Įstaiga „Aplink“ yra Vilniuje,
Valakampiuose.
Įstaiga „Aplink“ yra paslaugų centras.
Šiame centre lankosi vaikai,
kurie turi elgesio
ir emocijų sunkumų.
Toliau šiame tekste įstaigą
„Aplink“ vadinsime įstaiga.
Įstaigos darbuotojai dirba su vaikais,
kurie turi elgesio ir emocijų sunkumų,
kai bendrauja su savo tėvais
ir mokytojais.
Elgesio sunkumai reiškia,
kad vaikas:
Emocijų sunkumai reiškia,
kad vaikas:
Įstaiga padeda vaikams.
Įstaigoje dirba psichologai.
Psichologai:
Įstaigoje dirba darbuotojai.
Darbuotojai veda vaikams:
Grupinis užsiėmimas reiškia,
kad jame dalyvauja keli vaikai.
Įstaigos darbuotojai padeda
vaiko tėvams.
Psichologai kalbasi su tėvais.
Darbuotojai pasakoja tėvams,
kaip bendrauti su vaiku,
kuris turi sunkumų.
Įstaiga padeda vaiko mokytojams.
Darbuotojai pasakoja mokytojams,
kaip bendrauti su vaiku,
kuris turi sunkumų.
Įstaiga dirba:
Įstaiga nedirba:
Su įstaiga gali susisiekti:
Susisiekti su įstaiga galima: